Vad håller folk på med?




I Dalademokraten hittar jag på min resa genom nätet konstiga saker. En MP:are uttrycker sig så här om en SD:are:

"När sambon talar om ”SD-baciller” säger Niklas Henriksson i loggen:  ”Just den här SD-aren är kanske inte så illa.” Och ”Hon har ändå ett blattebarn".

Att vederbörande, Niklas Henriksson (MP), lever i en annan tid bevisas av följande yttrande (jag har fetat beviset på att han lever i grottfolkstider):

"En jargong vi kan ha hemma min sambo och jag. Och det här var ju ett inlägg på min sambos logg där bara hennes cirka 200 vänner finns. Jag förstår inte hur andra kommit in där."

Det vill till att hänga med i svängarna vill jag lova!

Med sådana här politiker styrks min uppfattning att denna "yrkeskategori" måste anses vara befolkad av alltför många dårar. Som vanligt och för säkerhets skull: jag håller mig långt från SD, men det verkar vara tillåtet för andra att uttrycka sig som svin.

Han skall ut men först skall truten tvättas med stark lösning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0