Power via tupplur = fungerar!




Om någon undrar om det fungerar med en tupplur så kan jag konstatera att det gör det. Jag har under hela mitt liv som både anställd och egenföretagare haft för vana att vid lunchtid ha följande rutin: en lätt lunch följt av 20 minuters tuppis. Lunchen är en bra tid ur många synpunkter. De flesta går inte att få tag på för de är ute och käkar, det är i princip i mitten av arbetsdagen och således samverkar ett antal faktorer för att tuppisen kan tas utan stress.

Rekommenderas!

Och att jag är mest alert av alla på eftermiddagen sprängfylld med energi är det många som intygar.

E24

Kommentarer
Postat av: Jan

Men varför kallas det Powernapp? Är makt något att eftersträva? Energynapp vill jag kalla det.

2011-06-07 @ 14:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0