Stoppa världen jag vill...!



På möbelfirmor i USA så kan det tydligen gå riktigt hett till. Det är nästintill omöjligt att föreställa sig hur det här gått till: "...när chefen en dag kom fram och daskade henne i ansiktet med sin penis." Det kan inte vara roligt att jobba på ett ställe där snoppar dansar runt i facet på en. Och vilket snorre det måste ha varit! Utrustningen hos den chefen gick inte av för hackor. Men storleken spelar ju ingen roll, det blir bra med stålar oavsett dimensioner.

Kvinnan säger att hon påtalat situationen för andra men dessa valde att se bort. Det blir knepigt det här; om någon kommit till mig när jag var chef och påstått att — Bengtsson slår mig i ansiktet med könet sitt — då vet jag inte riktigt hur jag reagerat eller om jag reagerat.

Man få ju hoppas att kunderna slapp samma behandling även om många nog skulle tycka att 247 mille kunde vara värt obehaget.

Men det är väl en skröna, precis som notisen om cyklisten som körde för fort tydligen var.

Expressen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0