Säg den glädje som varar



Vill man kommentera, i mitt fall via bloggen min, så tar det nu uppenbarligen slut i Expressen. De stänger av i princip allt, med start idag tydligen eftersom jag inte kan kommentera Ledare och Debatt vilket jag alltid tyckt vara av värde. Men jag är väl en skurk, trots att jag verkligen tar mitt ansvar.

Det här kunde ju Expressen skött lite bättre men de kör över alla seriösa debattörer och lägger dem i samma korg som trollen.

Men gör ni det, så går jag andra vägar. Att jag går in i fel artikel och kommenterar må vara mig förlåtet denna gång.

Om kvinnliga hjärtpatienter har jag inget att säga mer än att särbehandling alltid är fel.

Expr.


Kommentarer
Postat av: Svante Svensson

Som tröst, om det nu hjälper, vad är Expressen egentligen värd som tidning, fortsätt att skriva, som tidigare, du har läsare ändå.

Svante

2011-08-29 @ 14:11:17
Postat av: Svante Svensson



Ursäkta! Jag glömde, risk förlåt, rikstidningarna förbereder sig inför nästa val, och journalisterna, och ledarskribenterna, vill inte bli motsagda då. Jag är övertygad om att denna trend kommer att sprida sig till alla drakar, finns det någon vänsterpress kvar idag.

Svante

2011-08-29 @ 14:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0