Åsa, hjälp mig, snälla!



Jag brukar inte använda den här bloggen för att skriva till folk. Idag gör jag ett undantag och riktar mig nu direkt till Åsa.

Som en stor älskare av böcker så är jag mycket tagen av din bok Mig äger ingen och i frågan om att gamla försyndelser skall upp på bordet, låt vara till en gräns som kanske heter nock är nock, så finner jag din ståndpunkt okey.

Som du säkert inte vet så har jag en lång tid tjatat om att de där stasisvenskarna som gömmer sig i djupa källarvalv och har någon form av skydd från staten kring sig. Deras namn och gärning får icke avslöjas. Det fjäskas.

Jag förstår dit engagemang i frågor kring ondskans människor varför jag nu hoppas att du, som är känd och respekterad och ett tungt namn i mediavärlden, hjälper mig och skriver tungt om att dessa människor inte längre skall skyddas av maktens folk.

Jag tackar på förhand för din hjälp.

AB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0