Det är fortfarande fel!

Häromdagen skrev jag om Valkompassen och jag påstod att något måste vara fel. Nu kommer det lite förklaringar.



Så här säger den ansvarige:

"Jag anser inte att det är fel på frågorna eller viktningen."

OM detta skulle vara sant att dels "partierna ligger väldigt nära", dels att det inte är något fel någonstans så gör jag det lätt för mig — jag lägger mig på sofflocket!

Jag kan inte, KAN INTE, få partier som ligger närmast min syn, där både Vänsterpartiet och Sverigedemokraterna motsvarar mina svar! Så djäkla lika kan inte dessa partier vara.

Alltså — fortfarande fel!

SvD

Kommentarer
Postat av: MrPerfect72

Var inte orolig!



Fler valkompasser:

http://aktivdemokrati.wordpress.com/2010/08/29/lankar-till-valkompasser-och-partier-samt-betygsattning/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0