Helgen är räddad!


Fredrik Skavlan får på pälsen för han är en smörig typ med damerna. Annika Lantz drar till med:

"Skavlan har förmodligen gått i internatskola för pojkar ända upp till 40 års ålder och det är därför han har så svårt att kommunicera med kvinnor."

Hon är inte rädd den sköna kvinnan. Hon sa också i sitt radioprogram (mycket bra för övrigt):

"Han är fantastisk på att äta upp kvinnorna med sin Kalles kaviar-blick. Och precis som Kalles kaviar dröjer sig den där doften av övergrepp kvar efter programmet."

Nu är det inte av denna anledning som jag tycker helgen är räddad. Det handlar i stället om att jag aldrig förstått storheten som vissa tillskriver denne man. Han sitter i en fåtölj, han ler lite fånigt och han ställer totalt ointressanta frågor. Hans försök till humor är pinsamma men det är klart, han är norrman och Norge är väl inte känt som humorns hemvist på klotet. Vissa påstår att han kan lyssna och det kan ju vara trevligt, men det gäller att lyssna och sen följa upp på det man lyssnat in. Det gör inte Skavlan, han tar nästa fråga från manus.

Sen måste jag erkänna att norrmän nog inte är så dumma ändå — de har ju avslöjat karlen!

AB

Kommentarer
Postat av: Anders

Kan heller inte förstå storheten som han tillskrivs. Nu skall jag väl erkänna att jag aldrig sett ett helt program med snubben, men det beror väl mestadels på att jag faktiskt tycker han är ganska oinstressant.



// Anders

2010-03-27 @ 07:25:24
URL: http://blogg.aftonbladet.se/aceeo/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0