Det är nå’t fel på EU



Missköt dig och du skall räddas av mina skattepengar, det är parollen i EU. Nu har Grekland lyckats med konststycket att både räkna dåligt och liksom också ge fan i att föja reglerna för EU-medlemskapet och för det får de nu garantier om hjälp och det blir du och jag som skall pröjsa. Precis som om vi inte hade annat att satsa stålarna på.

Och till det skall läggas att det troligen blir dags igen. Portugal, Italien, Spanien, Irland och varför inte England kommer snart med samma krav om hjälp.

Det blir dyrt det här, och min åsikt att EU måste reformeras stärks.

Och EU som så hemskt gärna vill dansa med de tunga elefanterna Kina, USA med flera, går kräftgång och kommer ingenstans och jag är övertygad om att det till stor del beror på att uppbyggnaden av EU är fel, tillika odemokratisk.

Börjar längta efter en nedläggning faktiskt!

AB SvD DN

Kommentarer
Postat av: Denta

Lägg ner EU, man börjar inse misslyckandet redan. Vad kommer det hända om 10 år blir som Afrika eller?

2010-03-26 @ 21:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0