Verklighetens folk i Ett mänskligare Sverige



Mammons principer härjar även i den religiösa världen. KD har lyckat få varumärkesskydd på "Verklighetens folk" samt "Ett mänskligare Sverige". Först lite kort om begreppet:


Att detta slank (?) igenom är direkt stötande och att KD, som har hög moralisk svansföring, nedlåter sig till dylika tilltag visar bara att det partiet och dess religiösa klick inte är bättre än annat löst folk.

Men från mig, en del av Verklighetens folk och Ett mänskligare Sverige, får de inga applåder, och jag kommer att använda dessa uttryck närhelst det behagar mig.

Kasta mig gärna i spjället, det vore det värt.

Har idiotin inga gränser alls nuförtiden?

opassande dagens opinion DN

Kommentarer
Postat av: Eva-Marie

Kristdemokraterna som ju är ett parti för kristna.

Hur långt kan man komma från verkligheten när man är troende???

Suck...vi lever i år 2010 och det finns fortfarande

hällörade.



vänligen , Eva-Marie

2010-07-23 @ 22:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0