Med ett gäsp in i framtiden




Skivbolagen måste nog vara totalt blåsta i roten. De jagar sina kunder, de stämmer folk till höger och vänster, artister går mer och mer sina egna vägar, och framtidens skivbolag — tja, de finns inte.

Vissa saker bara vet man, till exempel att både skivbolag och pappersdagstidningar är rökta. Det vet till och med jag och jag är ingen ung pirat precis.
AB DN

Kommentarer
Postat av: Åke Forsmark

Nu förstår jag inte riktigt. "Skivbolagen jagar sina kunder", det är väl de som sprider material som man i första hand jagar. De som köper media är det väl ingen som jagar?

Postat av: Ipse Cogita!

Åke...

Hallå! Hela konceptet bygger på att jaga kunderna dvs de som vill ha sin musik nedladdningsbar och inte på plastbitar!

2010-01-11 @ 17:41:04
URL: http://store.blogg.se/
Postat av: Igor

Dumheter, de jagar fän som konsumerar deras produkter utan att betala för sig. Inte mer än rätt.

2010-01-11 @ 22:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0