Ljuset kommer från söder!


Vilken morgon! Förutom att snön "fykt" igen ytterdörren så att jag inte kunde komma ut och hämta papperstidningen, Sydsvenskan, så läser jag via The Climate Scam att Ystads Allehanda rapporterar stora ting för Sverige. Inga nyheter sett ur ett globalt medieperspektiv, men ack så ovanligt i detta land. Rubriken lyder:



Det handlar om IPCC och det handlar om klimatförändringar och det handlar om mer än en syn på saken och det handlar om ytterst tveksam forskning. En liten blänkare från The Clime Scam:




The Climate Scam följer jag flera gånger om dagen, Ystads Allehanda har jag inte ens "bokmärkat". För det senare skäms jag varför jag nu lägger in ett tungt bokmärke för denna tidning och jag gör det med en förhoppning att tidningen gräver lite djupare i en annan fråga i kölvattnet av klimatdebatten, en ännu större bluff — vindkraftsbluffen. Det torde ligga Ystad och Österlen varmt om hjärtat. Redan nu har Skåne förfulats till ingen som helst nytta, vare sig ekonomiskt, energimässigt eller vilken annan anledning som kan räknas upp. The Wind Farm Scam kan vara en bra bok att inleda "forskningen" om denna idioti med:


Tack Ystads Allehanda, ni räddade min dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0