Jag vill också ha en lokal i maktens boningar!


Det verkar lite konstigt. Jägareförbundet pangar på i riksdagshuset. Per Bengtsson, administrativ chef på riksdagsförvaltningen säger så här:

"Nej, man har en gång i tiden fattat beslut om att upplåta den här lokalen åt Jägareförbundet."

"Upplåta" en lokal i maktens högsta boning till Jägareförbundet? Vem var med och fattade det beslutet? Namn, tack!

Tacka fan för att vargarna, alla friska och krya, låg pyrt till redan från början.

Men det är klart, skall det vara på det viset så vill även jag ha ett litet krypin i riksdagshuset så att jag kan lulla runt, med ett glas champagne i näven och en god cigarr i truten, och lobba lite för mitt företag.

Kan det va’ nå’t?

AB



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0