EU i tidens anda!

Nu så här i tider då det verkar vara populärt med en massa övervakning, ja av folket alltså inte makten, så finns det väl anledning att uppmärksamma att inget är ändrat i sak.


Hos den gode HAX, med bra koll på läget, kan du läsa lite mer om övervakningsvansinnet som så klart ångar på i god ordning. Man får väl trösta sig med att man kan övervaka och tämja människans kropp och beteende men, än så länge i alla fall, så kan jag tänka fritt. Men med dagens "full steam ahead" på kontrolleländet så lär väl redan mina barnbarns barn bli chippade på BB.



I Norge har man för övrigt redan börjat med en chip-light-version om jag förstår det här rätt:



Jodå, dårskaperna fortsätter med storebrorsfasoner i högsätet. Och HAX tillhör väl även er dagliga rundvandring på nätet hopps jag.

HAX 1 HAX 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0