"En gravad hund?"




Någonting är nog fel här på ett eller annat sätt. Elaka tomtar har rånat högvakten och det på dennes skarpladdade vapen. Så gör minsann inte tomtar och det är därför jag tvivlar på historien. En annan sak som gör att jag tvivlar är att "soldaten" släpper ett skarpladdat vapen till en främling. När jag låg i lumpen fick jag lära mig: ta mina kläder, ta min oskuld, ta min själ men rör inte min bössa!

Och varför är vapnen laddade med skarp ammo när det inte pangas ens vid direkt hot? Och det där att de båda vakterna ser varandra hela tiden kan ju inte vara sant heller om det nu inte var så att den andre tjommen stod och sov?

Nä, här ligger det en hund begraven!


Kommentarer
Postat av: Inga-Lill

Utbildad skyddsvakt vet vad han ska göra och i det här läget hade han rätt att skjuta. Det är få gånger som en skyddsvakt får skjuta men det här är ett av de gånger som det helt klart ska avlossas skott.

2010-12-24 @ 17:30:33
Postat av: pissenisse

Gravad var hunden sa Bill. Hunden var gravad sa Bull. Såklart att soldaten kommit överens med tomtarna att "bli av med vapnet".

Postat av: Eva Remnebratt

Oavsett vad detta nu än kan bero på kan vi bara tyvärr konstatera att vi tar hit kriminella sedan förser vi dem med de vapen de vill ha.

Hur kan två personer som är beväpnade bli rånade av två obeväpnade tomtar eller inte?

2010-12-25 @ 07:23:10
Postat av: Sigvurd

100 mot 1 att det är nazister som bygger på sin arse(nal) via tomte"rån"..

2010-12-25 @ 23:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0