I vampyrerns land...!

I den sorglustiga historien om en av våra sessor så går nu norskan Tora Uppstrøm Berg, ni vet hon som spelade handboll och gjorde lite andra hand jobs, ut med att hon ångrar sitt uttalande.



Jag vet varför, hon tjänade bara 12.500 kronor på "avslöjandet" och inser nu att det var lite väl klent och kan nu dra in ytterligare stålar på att valsa runt i pressen ett tag till. Det var norska kronor och i svenska blir det 16.000:-.

Sen sa hon:

"Jag förutsåg inte vilka enorma dimensioner detta skulle få, och därför ångrar jag att jag berättade historien.".

Om man inte inser, att om man nuppar med blivande kungahusmedlemmen så kommer det dels att avslöjas, dels får det konsekvenser, så är man antingen en dum blondin eller en vampyrliknande varelse, och av bilden att döma så är hon båda!

Tiden efter avslöjandet har varit jobbig för blondisen och även för hennes familj står det också att läsa.

"Hon hade inte kunnat förutse de negativa konsekvenserna detta har fört med sig för henne, hennes familj och nära vänner."

Så kan det bli när man ding i bollen och mediakåt!

Och sen har vi Johan T Lindwall, som tydligen är journalist, men ger ingen heder åt den kåren, som ger intryck av att han är insatt i alla möjliga och omöjliga affärer. Han må väl också betraktas som en vampyr iklädd fläskkotlettfrisyr. Jag är övertygad om att han tror att han är på banan och tillika viktig. Tänk vad den pågen vet!

Och patetiskt blir det när han skriver: "De kommer aldrig gifta sig, men jag hoppas att de i alla fall kan skiljas som vänner.".

Allvarligt talat, Johan, back off!

AB Expressen AB


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0