Det finns diagnoser för sånt här


Det finns människor som har som livsuppgift att döda sånt som de inte tycker passar in i deras världsbild. De respekterar inte demokratiska beslut och ej heller livet på alla plan och jag är övertygad om att de också eldar myrstackar mest "for the fun of it".

Nu verkar det som om de tagit på sig att för gott utplåna vargen och metoderna varierar men är alla olagliga. Förvånad är jag inte men det oroar mig att den här typen av människor lallar runt på gator och torg med avsågade studsare under rocken och psykiska störningar under pannbenet.

Vilket däggdjur står på tur när vargen raderats från jordens yta?

AB Expressen

Kommentarer
Postat av: Jean

Jag finner det som lite märkligt (och lyckligt!) att ingen stackars skogsvandrare råkat hamna mellan hagelbössan från bilen och vargen ännu. Risken känns överhängande. Hoppas de får klarhet om dessa jönsar är på riktigt eller bara bogus. Är det på riktigt så måste man göra någonting åt det, och det fort. Får hoppas det finns någon där ute med kunskap om dem och med civilkurage, som vågar gå emot denna grupp.

2010-04-30 @ 08:57:19
Postat av: HDR-fotografen

8 psykopater, låter rätt litet i Sverige ändå. Tur att jaktbrott har så bra straffskala.

2010-05-01 @ 09:00:13
URL: http://stilbild.nu/fotograf

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0