Bjästa och sveket

Som man kunde läsa häromdagen så är det nu synd om pågen med flera i Bjästa, åtminstone tycker vissa så. Men vänta nu, han våldtog två, blev dömd och i vissa kretsar hyllad och tjejen (-erna) blev nedtrampade. Fakta!

Jag låter Scaber Nestor "tala":



Den cachade kopian skall du kolla, speciellt filmen från skolavslutningen. Aldrig har väl en våldtäktsman kramats så intensivt av såväl kamrater som lärare. Skamligt!

Jag säger som Scaber:



Och mina tankar går till tjejen som inte ens nu verkar få full support från omgivningen.

Dålig stil!

Och till Nestorn själv, hoppas det var okey att "kapa" ditt inlägg.

Kommentarer
Postat av: scaber nestor

Varmt välkommen, jag har en CC-licens, så du får kapa och förändra så länge du hänvisar till originalet :)

2010-04-07 @ 15:17:06
URL: http://scabernestor.blogg.se/
Postat av: Ipse Cogita!

scaber nestor:

Tack för klargörandet! Jag har följt dig länge:)

2010-04-07 @ 16:49:12
URL: http://store.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0