Den ultimata carry on väskan

Jag vill resa med en väska och jag vill kunna ta med den på planet också. Det finns bara en och den kommer från Redoxx, USA.

Den sväljer allt och det enda du måste se upp med är vikten. Det gäller såklart på flyget men det gäller också att ha rätt vikt så väskeländet blir behaglig att släpa runt. 8 till 10 kilo är nästintill perfekt. Väskan tom väger 1,3 kg.





Kvaliteten är "bomb proof" men säg inget om det när du flyger! Allt är av högsta kvalitet och livstidsgaranti är inkluderat.

För dig som är intresserad av att resa lätt packad — väskan alltså! — så rekommenderas denna sida: www.onebag.com. Det som inte står där finns inte!

Nu går jag och packar min Air Boss, som underverket heter, för en veckotripp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0