Pontén, polis potatisgris

Från Fridholm får jag insikt i den totala galenskapen. Tack för tips.

Är detta verkligen tillåtet av en representant från det privata näringslivets representant? I så fall är det ett allvarligt fel i hela systemet.
Han säger ju att "du är gripen alltså". Pontén! Privatpersonen! Tonfallet och den stora önskan att få agera hemlig agent ger mig rysningar längs ryggraden. På mig alltså, Pontén har ingen!

Med sin nazi-liknande skinnpaj agerar han som den värsta Gestapotyp och jag säger bara till dig Pontén; kör samma grej med mig så skall du få se på fan!

Det måste helt enkelt finnas lagar mot sånt här annars sanktionerar politiker, medierna och privata intressen rena rama fascistfasonerna. Jag blir kräkfärdig.




Varför kommer inte detta ut i Aftonbladet, Expressen, DN, Svd ?
Uppdatering:
Tydligen är klippet inte nytt utan från ett TV3 program för några år sedan. I min värld blir det då etter värre. Skinnpajen Pontén har surrat runt bland folk och lekt säkerhetspolis i flera år. Jag dånar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0