Kvinnor från Venus

Om kvinnor är från Venus vet jag egentligen inte, men visst kommer vissa långt bort ifrån. Nu har en tyckt det varit värt besväret att träffa en barnmördare eftersom: "Jag läste om honom och tyckte synd om honom, han var så utsatt och verkade så ensam.". Allt enligt Aftonbladet och Expressen.

Själv är hon sjuksköterska (troligen en sjuk sköterska!) och har en dotter i Englas ålder (det är till att ta risker!). Nu är det inget ovanligt att kvinnor dras till skurkar, men man skulle kunna tycka att banditer som bankar livet ur barn, skulle vara alltför obehagliga att umgås med. Så är dock icke fallet.

Kriminalvården har säkerligen gjort rätt och hårda tag är det: "Eklund har också ansökt om att få ha rakvatten på anstalten.Han fick avslag." och moralisera tänker jag inte göra. Men här har vi en kvinna som tycker det är fräckt att umgås med en mördare och tillika en som inte luktar gott.

Något fel är det på den ladyn, och jag vill helst inte att hon tar hand om mig om jag behöver hjälp av sjukvården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0