Kalsong- och trossnusk

Hoppsan (Expressen), det trodde jag inte. 38% av männen i vårt land använder sina kalsonger mer än en gång utan tvätt emellan. Kvinnorna är bättre, 11%. Det innebär att det lullar omkring en massa skitgrisar i min omgivning. I och för sig har jag också hört att det finns folk som inte använder underkläder över huvud taget. Dessa personer hänger troligen inte upp brallorna på kvällskvisten, de bara ställer dem i ett hörn.

Nu har väl inte jag med det att göra men nog blir jag orolig alltid, och tanken far iväg; hur många av dessa lortisar lämnar toaletten efter väl förrättad pinkning (eller värre) utan att ha tvättat tassarna; grävt i barens jordnötsskål; skakat hand med mig; och burr!!...

Och att tvätta snorren, eller motsvarande på den kvinnliga sidan, är väl då inte att tänka på heller. Här krävs uppenbarligen krafttag. Ta fram en vätska i en sprayflaska som reagerar på urinliknande substanser; utrusta folk med speciella glasögon och ljusapparatur och sen sätter vi igång.

På med glasögonen, fram med ljusanordningen, spraya varenda dj...vel och vid utslag: spring!

Kommentarer
Postat av: Fia

Men fy så äckligt!Själv byter jag två gånger om dagen!

2009-07-09 @ 00:28:06
URL: http://sofsan.blogg.se/
Postat av: Ipse Cogita!

Fia:

Tack :D du passerar lätt spraytestet!

2009-07-09 @ 00:33:33
URL: http://store.blogg.se/
Postat av: olle frisk

Ja hej Det ä vel en smak sak vad som ä snusk jag skäms inte o seja att jag har använt samma kalingar i blan 14 dar det beror vel helt på hur man tvättar sej och torkar sej när man bajat Vi måste ju också tänka på miljön om alla inkl tjejer/damer gjorde samma skulle vi spara på miljön Det va vel ingen som bytte kalsingar trosor så ofta på 1800 talet de ä vel än ful ovana Tänk och ta ansvar för miljön inte bara tycka Lycklig ägare till 2 par kalingar VÄNL HÄLS Olle Frisk ps trevlig sommar

2009-07-09 @ 01:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0