"Jag älskar att bli borrad i..."

Ja, något sådant måste människan ha sagt hur skall man annars förklara följande:



Att det kan gå fel en gång må vara hänt men sen får det nog räcka. Mannen hade nog andra skäl att låta sig borras i. Jag tror definitivt att han gillar ljudet av en vinande borr, vattendimma skönt omslutande ansiktet och troligen var där en kvinnlig tandsköterska av det mera sexiga slaget.

Själv hade jag bytt tandläkare betydligt tidigare — runt tjugonde försöket hade jag anat ugglor i mossen och börjat leta upp en bättre lämpad tandlagaryrkesman.

Sen har han nog dålig syn också, för: "Socialstyrelsen fann inget tecken på att mannen alls var verksam som tandläkare." Jag undrar var mannen tänkte att han var?

Det var nog den exeptionellt sexiga sköterskan som förvillade honom!

(SvD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0