Pedofil – ett enkelt fall

En brevbärare gjorde tydligen lite mer än bar ut post på sina rundor (AB NT) och det skall han nog inte göra. Speciellt inte som han uppenbarligen tog med sig någon flicka på en liten åktur i postbilen. När han sen visade snorren för ungarna så blev det anmälan och tur är det.

Han fick kicken men han har en blogg och där skriver ljushuvudet bland annat:

"...i dag fick jag sparken från mitt jobb på Posten för att jag varit ”lite för kärvänlig” med barn(en) som bor där jag delade, samt vissa saker (som att låta ett par barn åka med mig lite i bilen samt dela post) som ansågs som grova tjänstefel.”

Han skriver lite som om han inte riktigt tyckte det var tjänstefel eller konstigt över huvud taget. Nu vet ju inte jag hur postens rutiner ser ut men jag är ganska säker på att det handlar om att köra ut posten, inte att agera sextaxi.

Han vevar på i samma anda men nu börjar det bli aggressivt:

"”Jag är så jävla less på att låta de vuxna triumfera över oss pedofiler och våra känslor och dansa efter deras pipa och stryka på foten. Åt helvete med dem bara. Snart kan man lika gärna börja röva bort dessa oduglingars barn, för de är inte värda att ha barn. Fuck them all..."

Det där allra sista var väl fel ändå, han gillar ju barn, inte vuxna.

Att mannen är 30 år och har diverse felkopplingar i skallen står klart, men att inte ta in honom och hålla honom inspärrad tills saker och ting är ordentligt utredda och på plats, synes mig lite mesigt.

Han har de facto hotat röva bort kids, och det skulle enligt egen utsago ske "snart", och den risken verkar onödig att ta.

Och som vanligt: tassarna bort från kidsen!

Kommentarer
Postat av: kei-kei

Han var ju sjuk :O

2009-08-08 @ 13:13:29
URL: http://nyankeikei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0