Medvetet dum

 
Via Motpol snappar jag upp lite från DN (jag läser inte blaskan längre så jag får ta det från andra). Så här säger Björkmanaren:
 
Ingen av oss blundar för att den stora invandringen också kan leda till problem. Men det får man inte säga.”
Men det är inte sant; det får man säga. Och det gjorde ju också Adelsohn – i landets största morgontidning".
 
Amanda måste vara totalt blåst eller så är hon extremt ohederlig. Hon är säkert ingen bimbo så då återstår ohederligheten vilket är värre. Det är väl fullständigt självklart att man får säga vad man vill. Det kan ingen hindra. Det handlar inte om det, vilket Amanda vet, det handlar om konsekvenserna.
 
Jag kan dra till med vilket rasistiskt yttrande som helst, det får jag, men konsekvenserna kan bli stora. Jag kan tycka vad jag vill i alla frågor men konsekvenserna kan bli ödesmättade.
 
Amanda kanske inte har folk i sitt relationsområde som drabbats. Det är inte så konstigt, hon umgås med likasinnade main-stream-folk. Men se dig omkring Amanda, bland alla de som drabbats av en fot i baken för sina åsikters skull; som fått kicken; blivit utfrysta med mera.
 
De fick yttra sig, men inte utan att betala ett högt pris. Amanda är således en av alla dessa ohederliga typer utan skam i kroppen. Hon är till yttermera visso djupt oanständig och, vill jag påstå, en renodlat totalitär människa. Osmakligt är det mildaste jag kan komma på i sammanhanget.
 
Men det kommer en dag då skulden skall fördelas. Då du Amanda, skall du få känna på hur det är att bli hånad, tjärad och rullad i hönsfjädrar för sina åsikters skull. För Amanda och andra med hennes IQ — jag menar bildligt talat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0