Facket en pest

 
Vad i hela fridens namn håller de på med i Sverige. Vi tar in kleti och pleti men kastar ut folk som sköter sig och betalar skatt. Utkastare? Tro’t eller ej, facket. Nu vet jag med bestämdhet att de styrande är renodlade idioter.
 
 
Vad ända in i glödheta har facket med detta att göra? Facket skall bort och ersättas av något vettigt. Själv gick jag ur facket, jag blev hotad in, redan tidigt i mitt liv. De bara var i vägen. Misslyckade typer som inte kunde ta ett vanligt jobb. De var helt enkelt för dumma i roten. Eller alltför sugna på makt.
 
Läs gärna Uvell.
 
VARNING: För er med svagt hjärta eller liknande — LÄS INTE! Jag vill inte ta ansvaret för att ni kolar vippen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0