Alla eldar inte

Moa Westerlundh och Julia Romeis
 
Vissa är ute och eldar bilar och bostäder allt emedan andra sysslar med vettigare saker. Huruvida det är viktigt eller inte att veta var folk vill sitta när de åker kollektivt är av underordnad betydelse.
 
Det viktiga är att visa att det finns hopp om mänskligheten trots att jag ibland tvivlar. Här har vi två goa tjejer som knallar ut och gör en undersökning och redovisar den med större relevans än många professionella forskare (jag tänker så klart på så kallade "klimatforskare"). Och vilket dj...la jobb — 583 resenärer och en hel drös med frågor. Imponerande gjort vill jag lova.
 
Om ni skulle läsa detta tjejer — jag gillar ert tilltag och anslag!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Moa & Julia

Åh tack! Vad glada vi blev över att du skrev så fint! :)
//Moa & Julia

2013-05-20 @ 15:47:06
Postat av: Ipse Cogita!

Hej igen töser:
gott arbete skall belönas;)

2013-05-20 @ 15:54:44
URL: http://store.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0