Troligen rätt dömt

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En man verkar ha tafsat på rumpan på en kvinna en nattklubb och så gör inte vårdat folk. Kvinnan blev förbannad och sopade till slöddret. Jag gillar kvinnor med krut i så det gjorde hon rätt i.
  Att jag tror domen är rätt beror på att dels det nog är mer våld än nöden kräver, dels får man ta mycket skit i vårt land utan att ge tillbaks. Det har vi så att säga i blodet.
  Men som sagt, snyggt jobbat tjejen eller damen eller vad tusan man nu säger nuförtiden! Jag är också uppriktigt nöjd med att snoken bröts — den och det lilla självförtroende han eventuellt hade innan snytingen.
 
Sen kan jag inte hjälpa att undra hur jag skulle reagera om en kvinna smekte min häck. Troligtvis hade jag blivit smickrad; slagits hade jag i alla fall inte men det är en annan historia, ej berättbar i dagens samhälle.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om vi nu bortser från hennes misshandelsdom (som kommer kunna få stora konsekvenser i framtiden för henne), så är det alltså rätt att den som tafsar inte får någon form av straff.

2013-03-26 @ 16:13:11
Postat av: Ipse Cogita!

Anonym:
Vad jag skrev var att JAG tyckte hon gjorde rätt och att hon visst skall få försvara sig. Att svensk lag säger annorlunda är bara att beklaga;)

2013-03-26 @ 16:24:47
URL: http://store.blogg.se
Postat av: Anonym

För att nâgon tar en pâ rumpan när man är pâ nattklubb ger dig inte rätten att slâ dem sâ de bryter ben i kroppen. Det fâr väl vara nâgon mâtta?

2013-03-26 @ 16:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0