Se upp för denna kvinna!


Cecilia Malmström

Hos HAX, han håller reda på tingen i EU till skillnad från gammelmedierna, hittar jag lite nytt som gör att det gäller att vara vaken — igen. Folkpartisten Cecilia Malmström håller på och inför lite censur på sitt liberala sätt och under barnporrsparollen. Förslaget som läckt handlar om att stänga av IP-adresser på RIPE-nivå och det där fattar jag inte ett skit av så jag låter HAX tala:



Om nu detta dels är sant, dels på riktigt så hoppas jag att ni alla fattar att här jagar man mygg med elefantbössa och tillika helt oskyldiga OCH sen går det inte att återställa.

I ett rättsamhälle skall de skyldiga åka dit ALDRIG oskyldiga och framför allt inte i en omfattning som det kan bli frågan om här. HAX beskriver denna bombmatta bra:



Nu går jag, ivrigt "påhejad" av Henrik Alexandersson som HAX heter på riktigt, och sätter lördagsgroggen i halsen!

Cecilia sett på annat sätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0