Ask skall ha dask!




Hon är fan i mig inte klok! Nu skall hon hänga ut sexköpare och man kan ju undra vilka som skall hängas ut härnäst. Kuverten skall tydligen ha färg:



Jag tror att ledningarna i skallen på den här ladyn har snott ihop sig. Hon vill också kunna drogtesta våra barn under 15 UTAN FÖRÄLDRARNAS GODKÄNNANDE (ursäkta vrålet). Det är tur att mina ungar är vuxna, annars skulle ni fått se på fan. Hade de testat min unge utan mitt godkännande så skulle jag dra Asken och hennes likasinnade inför alla domstolar du kan hitta. Jag skulle också dra’t kärringen i tjära!


Text och manipulering: FB-gruppen

Lila kuvert! Jag är för fan Piratpartist, inte sexköpare!


AB SvD DN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0