FRA läcker!?



Det skulle inte förvåna mig om det är sant att Sverige skyfflar över information om svenskar till främmande makt i bulk. "Lars" påstår i alla fall det och han påstår också att han vet för han har insikt i tingen via egen anställning.





Nu är det tyvärr så att vi aldrig kommer att få någon som helst koll på det här. FRA har fått mandat med begränsningar som vi inte kan hålla koll på och nu sitter skägget i brevlådan och det är ditlimmat med superlim.

Va’va’de’ja’sa’!

Ny Teknik
AB DN SvD

Kommentarer
Postat av: lyckligajag

Vill jag skada någon tar jag till all information jag behöver inklusive FRA. Ett väl fungerande nätverk är bästa metoden för att störta den sittande makten. Tro mig psykiskt våld är det bästa sättet att sabba ner en människa, kan jag approacha den individen och signalera att om dig vet jag allt, kan sprida allt, med den vinkling jag vill så viker sig vilken fiende som helst.

2010-12-08 @ 21:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0