Hål i pallet, Måns!




Ta en noggrann titt på denne man. Han vill att alla vi män skall DNA-testas bara för att ett antal idioter rantar runt och våldtar folk. Förutom det rent diskriminerande i att vi som män skall grupperas och förföljas, så är förslaget osedvanligt dingt.

Att tro att man får stopp på våldtäkter på det sättet, tyder på att han inte riktigt vet hur en våldsbrottsling fungerar. Jag ger mig tusan på att han tror att dödsstraff avhåller folk från mord och annat styggt också. Ni uppfattade att han var jurist va’?

Och att tro att vår ineffektiva polis skulle lösa fler fall med hjälp av DNA tyder på att han inte förstått hur vår polismakt jobbar. De sitter på kontor, de jagar inte våldsmänniskor ute i verkligheten.

Människor som Måns skall man se upp med. De tar till juridiskt och integrationsmässigt tvivelaktiga metoder för att jaga skiten ur hela befolkningen. Ingen vågar göra eller säga ett skit, och visst var det så att det var någon form av gruppering efter en färjetur nyligen, där kvinnor och barn fick gå i en kö, män i annan. Våldtäkten skulle utredas och polisen videofilmar ALLA män. Varför ingen enda man med stake vägrade och ställde till med ett djävla liv fattar jag inte!

Jag förs omedelbart tillbaks till mörka tider. Men svenska folket verkar tycka det är tämligen okey. Men det visar bara att vi möjligtvis är väl utbildade, men större delen av befolkningen är inte bildade.

En uniform på Måns, gärna svart, och ett fritt mandat att göra vad f...n som helst för att jaga folk och vips, så ser ni vart det här är på väg.

Måns må ha en juristexamen men han är inte jurist. Han är ett skräckexempel på hur det numera är tillåtet att i princip göra vad som helst för att införa det totala övervakningssamhället och jag fullständigt hatar det.

Må de som tycker liknande Månsfasoner är bra själva åka ditt så det visslar om det och må de vara oskyldiga och må de bli dömda.

Kom inte och gnäll sen bara!

Måns, du är en skam för din yrkeskår och din människosyn är ytterst grumlig. Du är tillika okunnig om vad som driver människor till våldsbrott så jag tycker du skall läsa på.

Jag hoppas nu, Måns, att du själv alldeles frivilligt lämnat ditt DNA till myndigheterna så att du åtminstone har någon form av moral. Om inte har du inte bara hål i pallet, då har du ingen trovärdighet heller utan du är bara ett fladdrande munväder.

Skamvrån, Måns!

AB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0