Bra beslut i bra bastu

I en lite spa-inspirerad uppiffning på Harpsund så har det tydligen spenderats 1,9 miljoner kronor. Det tycker jag man gör alldeles rätt i. Personligen hoppas jag också att de installerat avlyssningsapparatur med såväl ljud som bild. Allt i linje med att vi måste hålla koll på folk med taskiga avsikter. Numera ligger ju även ett dylikt förfarande i tiden.

Jag anar nämligen att ett nakenbad i bastun med Merkel, Sarkozy, Reinfeldt, Brown med flera kan ge mig bestående intryck av både vad som sägs och vad som visas.

Och för hela fridens namn, bjud in Berlusconi. Han lär vara den ende som kommer att trivas som fisken i vattnet.

Självklart skall vår representation på högsta nivå hålla hög klass, och då är två mille en spott på bastulaven!

(AB, Expressen)

Kommentarer
Postat av: Randi

Har alla blivit tokiga. Statens byggnader skall väl underhållas som vanligt. Nu såg sossarna en chans att hoppa på Reinfeldt som inte har ett skvatt med detta att göra. Han tar inte med sig bastun vid en ev. flytt från sitt ämbete. Det hade varit bättre att visa på allt förfall som gjordes av den förra regeringen. Tänk efter före.

2009-10-15 @ 12:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0