Koll på två timmar...

Det blir ett jobbigt dygn. Först skall tydligen någonting ske 20.30 och om jag förstår det hela rätt så skall vi släcka alla lampor vi kan. Syftet är oklart men det är säkert någon som vet och personligen bryr jag mig inte. Kvinnor kanske skall undvika att gå ut under timmen nu i dessa våldtäkternas tid. I Bjästa och på justitieministerns rum tycker jag de skall släcka för gott.

Christian Azar som är både klimatexpert och professor säger...



...och det finner jag ytterst oroande. Det skall inte skickas några signaler till en enda politiker. Dessa människor kan inte hantera signaler, det kommer att gå åt pipsvängen och efter signalbehandlingen så kommer vi att ha det som på den övre delen av nedanstående bild och det vill inte jag. Vad tusan är det för fel på elen!?



Sen skall vi låna ut en timme ett halvår och om det är inte mycket att säga, men att påstå att vi som människor får nästintill jetlag tror jag inte på. Själv märker jag inte ett dyft.

AB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0