Till Joacim och kanske flera

Jo jag vet, jag har inte skrivit på länge. Jag skall skärpa till mig för jag är frisk som en nötkärna men jag har lite problem med att det mesta just nu eftersom världen är så stökigt så jag vet inte riktigt vad jag skall skriva om. På det privata planet är allt okey och hustru och barn och sonson och vänner gör att man kan ha kul mesta delen av tiden. Men sen följer jag så mycket därute och det kanske inte är så bra. Det är en:
 
 
 
Dessutom känns det som om jag redan skrivit om en massa vansinnigheter och det liksom bara rullar på. Och nya knepiga saker kommer till hela tiden så det är lite knivigt att hålla uppe ångan. Är det inte våldtäktsmän i Sverige, så är det tidningar som förtiger att de finns och sen spiller en hel tunna krut på att förkasta amerikanska sluskar. Och självfallet får de in Trump och SD även i den ekvationen.
 
 
 
Som ni redan vet så är jag mycket förtjust i Jordan B Peterson. Han är en röst för tröst redan nu. Men jag tror att vi skall hålla ett öga på den mannen för han tänker. Och gör det klokt. 
 
När nu den ena knepigheten och galenskapen efter den andra fyller alla mina flöden så krävs det någon som står emot: värdegrundstrams, genusidiotier, ekonomiska felräkningar, politiska pajasar och vår tids sekt — Main Stream Media.
 
Tack Joacim för sparken i baken!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0