Mycket energi för att förbjuda

Landet Sverige kan inte alls betraktas som vare sig demokratiskt eller vettigt. Snarare gror totalitära tendenser och MSM släpper fram den ena galningen efter den andra. Det är nu lite drygt ett år till valet och jag kan ju tänka mig hur den tiden kommer att gestalta sig. Smutsigt övergår sakta men säkert till oanständigt. 
 
De här vill förbjuda såna som mig till exempel. Knallkorkar.
 
Den här plantan är värst, hon vill förbjuda vita hatfulla män och då antar jag att icke-vita får säga vad f...n de vill.
 
 
Och MP kör på i gammal känd stil. De måste snart vara nere på minus i opinionsundersökningarna. För MP är inget omöjligt.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0