Så kör vi lite Imagine (John Lennon) igen

 
Så här innan sängdags kan jag konstatera att en massa tölpar börjar köra igång sina meningslösa tirader igen. Här skall lysas upp byggnader, släckas ner torn, sjungas Imagine av John Lennon, ljus tändas och händer formas som hjärtan. Så här gör vissa varje gång det händer något. Till ingen som helst nytta mer än för sitt eget tillfredställande av en inbillad godhetshandling.
 
Det är inte godhet, det är dumhet. Det är dessutom ytterligare en markering till svinen som utför handlingarna att deras dåd ger effekt.
 
Det hade varit bättre med lite hårda tag. Likt: vi ser nu vad som händer gång på gång; vi i Sverige tänker därför plocka in alla 150 återvändande IS-terrorister och placera dessa i de djupa skogarna i norr; vi skall därefter behålla dem där tills deras brott bevisats; vi kommer dessutom att plocka in alla vanliga hemmaterrorister (bilbrännare, stenkastare, skjutare m.m.) och placera även dessa i de djupa skogarna, men denna gång i Värmland; vi stoppar också all invandring tills vi vet what the hell is going on; dessutom skall alla som begär allvarliga brott utvisas; alla svenska medlemskap skall avslutas vid en fis på tvären; vi skall också kräva att alla följer samma lagar; ja ni fattar själva tanken, gången i åtgärderna.
 
Dessutom skulle jag verkligen uppskatta om ljusen byttes ut mod hagelbössor, händerna formades till knytnävar som slår till, marschmusik spelas, strömmen släcks i slöddrets lägenheter och liknande.
 
Men jag är väl bara upprörd för jag är trött. Får se om jag blir mildare i morgon. Deeett fiinss een möööjlighhhet att ddet bliir sååå. Ursäkta stavningen, det blir så när jag gapskrattar. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0