Yttrandefriheten skall uppenbarligen slaktas

 
Färden mot att täppa till truten på oss fortsätter. Sossarna, snart stödda av i stort sett alla partier från "den andra sidan", vill tysta oss — bit för bit. Det är precis så totalitärt folk gör för att trycka ner sitt folk. Fullständigt otroligt och ingen verkar spänna musklerna för att ge politikerna den råsop de så väl förtjänar.
 
Så här skriver Nyheteridag:
 
 
Tur man är lite äldre. Med min läggning kan jag se hur snabbt jag skulle hamna i rätten i det framtida Sverige som de totalitära är på väg att skapa. 
 
Och i fängelset.
 
För ingen täpper till truten på mig från politiskt håll. Jag har vilken rätt som helst att säga och tycka precis vad jag vill. Varför vi går åt det här hållet med större fart nu än förr?? Ja, det kan man undra. Varför direkt onda ideologiers grundpelare skall införas i ett så kallat demokratiskt land måste vara för att man gillar nazism, fascism, kommunism och islamism. Varför annars sträva för att införa deras huvudnummer?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0