Sverige fungerar men hur länge till

Nu har jag i hela mitt liv klarat mig själv så egentligen bryr jag mig inte så mycket. Men ett samhälle som har problem med det mest basala är ett problem så klart. Samtidigt som man med en dåres envishet påstår att allt fungerar perfekt. Vilket det så klart inte alls gör. Nu senast har det varit problem med Hesa Fredrik med där tillhörande stödsystem, som alla brakade ihop.
 
 
Och uppenbarligen har vi problem med annat basalt. Vi anställer fuskande sjuksköterskor till exempel som verkligen inte klarar basala yrkeskrav. Eller svenska för den delen.
 
 
 
Han hann lattja runt på många sjukhus innan han avslöjdes. 
 
Hej och hå, som det kan gå.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0