Jaha, så ser det ut på sina håll

Jag är ju svensk med rötter från vallonska tider. Hårt arbetande genom livet och det har så klart varit mycket upp och ett antal ned.
 
Detta är gör mig sorgsen. Flumtiderna passar inte mig alls.
 
 
Varför vissa hyllar att se ned på landet är obegripligt. De borde få gå igenom lite stålbad. Så de lärde sig uppskatta vad de har.
 
Att jag nu anser att landet är sjukt och degenererat är en följd av dessa Sverigehatare. Så hamnar jag där också, bland de som ogillar Sverige. Men skälen är helt olika.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Varangian

"Att jag nu anser att landet är sjukt och degenererat är en följd av dessa Sverigehatare. Så hamnar jag där också, bland de som ogillar Sverige."

Jag är av en liknande åsikt. Jag verkligen älskar mitt land men samtidigt hatar jag Sverige och vill bränna ner allt.

Svar: Sorgligt över förståelse!Problemet är att många tycker så här men få reser sig. Politiker och MSM får liksom köra på i samma spår utan en miljon som går ut och säger stopp.
Annat är det i Polen t.ex. Där går man ut snabbt som attan och säger till. Regeringen lyssnar; till o med när abortfrågan sköttes alltför dåligt.
Underligt.
None None

2017-12-07 @ 15:26:54
Postat av: Ulf5/7

Värre för mig!
Hatar ej.
Föraktar...

2017-12-07 @ 19:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0