Det håller inte. Inte alls.

 
Jag roar mig numera med att följa utvecklingen i världen via utländska medier, såväl de av gammeltyp som de alternativa. Att jag enbart nu för tiden skummar de svenska nyhetskanalerna, av gammeltyp, beror på att de inte är till att lita på. Som i SR ovan. 
 
Så skrivs det inte alls i främst medierna i USA. Där är bilden att både vänster och höger skall fördömas. Inte minst vänsterns Antifa (AFA) som i New Jersey numera klassas som en terrororganisation.
 
Men här hemma fortsätter PK-ismen sin framfart. Det är full koncentration på högerkrafter. De som numera är minst till både antal och inflytande. Dagens problem i vårt land är just den politiska korrektheten i feministisk klädsel. Samma personer som ignorerar vårt största hot — islam med dess våldsbejakande livsmönster. 
 
Med den inriktning vi nu har när vi skall tackla dagens faktiska problem så är det givet att vi inom en snar framtid har en eskalering av våld från alla håll. De skyldiga till det är just de enögda dj...lar som vägrar se verkligheten som den är. 
 
Som jag skrivit i några år nu — det kommer att bli värre. Mycket värre.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0