Spanien, EU och dårarnas paradis

 
Som om det inte finns nog med problem i världen. Spanjackerna, fega uslingar, passar på att bråka om Gibraltar stup i kvarten. De älskar att ge britterna lite nålstick då och då. Britterna som älskar Spaniens sol och semestrar där hela tiden. 
 
Personligen skulle jag se det som klokt om britterna bestämde sig för att sluta semestra i detta land. Då hade landet gått i kaputten. Snabbt. Spanien kan inte så mycket mer än att behandla sina försörjare på ett rent ut sagt barnsligt sätt.
 
Jag åker gärna till Portugal. Skulle aldrig få för mig att åka till Spanien.
 
Jag är uppenbarligen sur idag.
 
Daily Mail
 

Kommentarer
Postat av: Bosse J

Jag åker mer än gärna till Spanien! Storbrittanien ligger inte i närheten av Gibraltar. Bara en kvarleva av deras sedan länge nerlagda imperium. Britterna och deras militär har inte med infarten till Medelhavet att göra. De kan hålla sig till sin engelska kanal.
Lika surt från detta hållet kan jag också tillägga. Om nu en svensk har med det att göra!

Svar: Tack, och här tycks vad som helst;-)
None None

2017-04-29 @ 15:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0