Sjuka "journalister"

 
Annika Hamrud vill inte gå på bokmässan. De blandar friskt de där bojkottarna. De skyller på att Nya Tider är högerextrem. De skyller på att de alternativa medierna gör hembesök, hos regimmediernas medarbetare! Aj, aj, så får man inte göra. 
 
Annika Hamrud
 
Att Hamrud och hennes medlöpare gör exakt detsamma är i deras vridna värld helt okey. Det är som vanligt när dessa totalitära väktare är igång — en helt annan sak. 
 
Men kärringar av alla kön skola passa sig. De kommer en tid när deras historia skall skrivas. Det blir ingen vacker berättelse. En svekets skrift där de kommer att läggas på altaret för desinformation och hyckleri.
 
Som vissa vet följer jag Nya Tider sedan några månader tillbaka. Jag är prenumerant just för att kolla vad högerextrem är för något. De är ju det skriver alla. Hittills kan jag bara konstatera att tidningen skriver annorlunda än våra totalitärmedier vilket mottages tacksamt. Vad gäller högerextrem så uppstår det problem. Om Nya Tider klassas som det så undrar jag i mitt stilla sinne vad högerextrem är. 
 
Jag har rätt bra kläm på vad de totalitära står för, från alla håll på skalan, så om Nya Tider är högerextrem vad kallas då de som verkligen är extrema. Superduperhögerhögerextrem? Förstärkt med lite fascism, nazism och annat numera så slarvigt slängt omkring?
 
Den svenska mediavärlden är under stor kris — tro inget annat.
 
 

Kommentarer
Postat av: Hans Nilsson

Det enklaste som vanliga människor kan göra är att sluta köpa PK mediers PK blaskor. Låt dem dö den ekonomiska svält döden.

Svar: De är på väg att dö alldeles av egen hand;-)
None None

2017-04-25 @ 15:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0