Tycker jag känner igen det där lite

 
Trump svarade inte klart och tydligt om han skulle godkänna valresultat i november. Vi får se sa han ungefär. Jag tycker inte det känns så där våldsamt precis, uttalandet alltså. Men det beror nog mest på att jag är van vid dylika formuleringar här på hemmaplan. Det är lite Löfvenskt över det hela. Han verkar ju inte alls vilja respektera ett svenskt valutslag till hans nackdel.
 
Som den betongsosse han är så lär man inte bli av med honom ens med dynamit. Har Trump snackat med Löfven i denna fråga månde?
 

Kommentarer
Postat av: Varangian af Scaniae

Det är faktiskt inte konstigt att han inte svarar klart ja eller nej. Det har kommit fram att personer med anknytning till DNC och Hillary Clinton har hållit på med skumrask.

https://www.youtube.com/watch?v=5IuJGHuIkzY

Amerikanska "valmaskiner" har bevisade säkerhetsbrister. Det har förekommit valfusk under de senaste 4 valen. Med allt från döda människor som röstar till att folk bussas runt för att rösta flera gånger.

2016-10-20 @ 12:37:21
Postat av: Ipse%2525252525252525252520Cogita%2525252525252525252521

Varan...:
Jomenvisst. Sen hade vi väl något med den där Gore också har jag för mig.

2016-10-20 @ 13:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0