Nu får det väl räcka, snuten

 
En 67-årig otrygg kvinna får inte skydda sig. Skydd erbjuder polisen som numera är puts väck. Det är till att jaga rätt personer! Och den där konstapeln som anmälde, han måste vara en ren dyngråtta. Ger mig tusan på han eller hon skulle ta min kniv i bilen också. Och min pepparspray också för den delen. Och dra mig inför skranket. I no-go-zonerna är de inte så kaxiga, polisen.
 
Det måste till en ändring. Personligen tycker jag att alla psykiskt friska, ostraffade och tränade (vapen) personer skall få ha skjutvapen som egenskydd.
 
Det här ligger i häradet skamligt.
 
Metro

Kommentarer
Postat av: Joacim

I mitt hem så har jag en batong, det är lagligt vill jag minnas, skulle jag dock nyttja den så åker jag på det, men om jag skulle använda den så hade det varit i skarpt läge där min familj är hotad och då hade påföljden varit mindre viktig för min del. Bor på en ort där Polisen kör förbi en vardag i veckan (oftast runt lunchtid). På kvällarna är det som en djungel på stan pga de olika asylboendena här (osäker om polisen kommer på kvällen också då det är en risk för livet att gå ut efter mörkret).

2016-10-25 @ 07:29:46
Postat av: Ipse%252525252525252525252520Cogita%252525252525252525252521

Joacim:
Jag har både batong, pepparspray, diverse knivar, kraftfulla lagliga skjutvapen, med mera i hemmet. I bilen kniv (mest av skäl rörande viltskador och annat), pepparspray och ficklampa med strobe (kraftigt blinkande). Jag rör mig inte en meter i Malmö utan pepparspray i fickan, strobeficklampa, tactical pen och en fickkniv.

Fickkniv har jag haft sen jag var 13 år och vad övrigt är så bryr jag mig inte ett smack vad polisen säger.

2016-10-25 @ 11:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0