Nu är Sverige erkända idioter

 
 
Anna Sjöstrand, Lund
 
Hon har nu gett Sverige ett ansikte. Landet som skyddar terrorister och förrädare. Hon som tycker att mördare, våldtäktsmän och allt annat de är skall skyddas. Få förmåner få svenskar förunnade. Hon är tjänsteman så egentligen skall hon inte hängas ut. Politikerna däremot skall både hängas ut och rullas i tjära och doppas i fjädrar.
 
Men hon företräder makten, hon har mandat, hon har en människosyn. Hon är kort sagt ond.
 
Nu vet världen. Vi är nu föklarade mentalt efterblivna. Via bland andra Express.

Kommentarer
Postat av: vad fan händer i detta landet?

Detta är så jävla mycket åt helvete att man vet fan inte om det är ett skämt eller vad fan det är. Hur i helvete kan man "dalta" med IS-KRIGARE. Var i helvete går gränsen om inte här? Det är så jävla sjukt att jag inte kan sluta tänka på det. Hela världen måste snart skratta åt Sverige om dom inte redan gör det? Jag läste nyss att IS-KRIGARNA skall bli beviljade skuldsanering, alla måste få en andra chans sas de. Jag känner personligen SVENSKA ärliga medborgare och skattebetalare som inte beviljas skuldsanering pga löjliga anledningar. Men nu ska IS KRIGARNA BLI BEVILJADE?? var i helvete ska detta sluta? JÁG SPYR!!!!! Dessa jävla politiker som har dessa åsikter om människor som våldtar och mördar oskyldiga är fan EXTRIMISTER OM NÅGON! VAD HADE DOM SAGT OM DERAS EGNA UNGAR BLIVIT UTSATT FÖR IS-KRIGRNAS BEHANDLING? som sagt...JAG SPYR!!

2016-10-19 @ 19:16:25
Postat av: Ipse%25252525252525252520Cogita%25252525252525252521

Låt mig bara säga: HÅLLER MED DIG! Jag är snart färdigspydd. Det värsta är att totalitärmedierna och politikerna fortfarande mörkar. Men snart kommer spotlighten. Kan bli obehagligt. Faktiskt.

2016-10-19 @ 19:21:22
Postat av: vad fan händer i detta landet?

Jo men denna diskussionen om IS-KRIGARNA saknar ju för fan motstycke! Det är ju för fan mänskligt omöjligt att tycka synd om dessa AS! Jag saknar ord. Det händer ärligt talat inte ofta. (det borde få konsekvenser för dessa politiker som uttrycker dessa EXTREMA åsikter)SKÄMS!

2016-10-19 @ 19:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0