Över min döda kropp

 
Jag har genom åren emellanåt röstat moderat. Senast var väl under Bohmans ledarskap. Sedan förrädaren Reinfedlt satte sig vid rodret så har dock min röst fallit i andra urnor.
 
Nu verkar dagens moderater tro att vi har kort minne. De verkar dessutom tro att vi är renodlade idioter. De vill också få oss att tro att de drivit på. Tillåt mig asgarva.
 
Om de så döper om sig till de nyaste av alla nya Moderater så är för evigt detta för mig ett svekets och dödens parti. Nu gäller det de flesta andra partier också så det spelar kanske inte så stor roll.
 
Rena rama dödspartierna skall dock nämnas: V, MP & F!. Totalitärare än dessa går inte att bli.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0