Zapptittande

 
Jag försökte mig inte ens på att sitta och ägna alltför lång tid åt partiledardebatten. Det brukar bli mest kattskit och det blev det nu också. Jag zapptittade och varje gång blev jag lika förvånad. Batra drog till med:
 
"Vi behöver göra det olagligt att attackera polis och ambulans när dom försöker skydda människor."
 
Jag levde i tron att sånt redan var förbjudet. Så fel man haft i alla år. Det är ju inte konstigt att det huttas stenar på blåljusfolket när det är tillåtet. En kul grej liksom.
 
Men jag lever och har hälsan, blodtryck okey, allt tack vare sparsamt tittande.
 
Dagens politiska "toppskikt" har en ovanligt låg högstanivå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0