Tyska problem säkert också svenska

 
Att man förföljer kristna torde inte vara något nytt. Men ingen verkar ta det hela på riktigt allvar. Man är väl rädd för att stöta sig med muslimerna. Hualigen. Det är bättre att låta islams anhängare härja fritt. Och lägg märke till att även muslimska säkerhetsvakter deltager i förföljelsen. Bara det är lite knepigt.
 
Även här i Sverige har vi den ordningen att många handledare på boendena är landsmän med invandrarna. Dessa handledare gör inget när det blir stök på fiket. Inte på det fiket jag var på i alla fall. Där fick vanligt folk träda in och sätta ner foten. Jodå, de finns. Folk med resning alltså.
 
Nu kommer dessutom sommaren dundrande. Jag bävar fortfarande. Jag hoppas jag har fel.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0