Nu måste det bli ett stopp

Det måste bli tvärnit på våldet utövat av slödder.
 
 
Det är Avpixlat som rapporterar. Totalitärmedierna ligger lågt. Det måste tas till rejäla kraftåtgärder. Inget mesande med samhällstjänst och skit. Sånt begriper inte avskum. Tvärtom så flinar de sig igenom tillvaron. Det måste också till en allmän attack mot totalitärmedierna som rapporterar mindre än andra medier i Sverige och mindre än utländska. Hur det är möjligt förstår bara de som mörkar varenda dag, året runt.
 
Personligen kan jag inte höja min beredskap mer. Den är god. Men mycket snart tycker jag alla skall begära att få möjligheten att beväpna sig. Och då menar jag skjutvapen. Det här går helt enkelt inte längre. Tappad kontroll är en mesig beskrivning. Det finns ingen kontroll, straffen är ett hån mot både den 88-åriga kvinnan och alla andra.
 
Skulden just nu ligger på politikerna som vägrar se. Störst skuld har dock totalitärmedierna som medverkar till att gamla damer misshandlas. Visserligen är Sverige ett sinnesjukhus men någon måste ta krafttag innan varenda svensk krafttagar alldeles på egen hand. Är det kanske det de vill?
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj oj oj om det hade varit en burkaklädd muhammedanskasom råkat ut för samma sak fast av Kalle och Nisse... Då kanske hatmedia hade vaknat!?

2016-05-12 @ 19:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0