Hur är det möjligt?

 
V ville godkänna att IS begår folkmord. Man är överens i sak således. Nu blev det inte så och anledningen är:
 
"Jag ska vara ärlig och säga att jag gärna hade sett ett beslut i riksdagen med bred enighet, men nu kom vi i ett läge där det här var en fråga som lyftes av Kristdemokraterna som snabbt fick stöd av Sverigedemokraterna, och för mig tog det emot att stödja ett sådant initiativ."
 
Hur ett sådant parti just nu kan gå framåt är märkligare än märkligt. Resonerar de så i fler frågor? Eftersom SD så klart erkänner att nazisterna begick folkmord så skulle det innebära att V nu vill omvärdera den frågan bara för att SD tycker så?. Eller ...? Men ingenting förvånar mig när det gäller det partiet, för V uttalar aldrig att deras husgud Stalin var värst av dem alla. Deras kommunism sitter i generna. Fastbränt. De har fortfarande inte fattat att nazismen och kommunismen är släkt. Inte kusiner utan syskon.
 
De som röstar på V, F! eller MP betraktar jag som fullfjädrade stollar. Sorry, ett par av mina vänner (MP:are)!
 
Dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0